Assistance

Der er et stort arbejde forbundet med medarbejdere, der skal på efteruddannelse. Og derfor er det let at miste overblikket over de mange muligheder for kurser, tilskud og refusioner, datoer for re-certificeringer, deadlines for tilmeldinger - og alt det andet, der følger med.
Vi har kaldt niveau 3 for: Assistance.
Det er selvfølgelig stadig helt gratis.

Vælger du niveau 3, tilbyder vi alt den vejledning og assistance, du måtte behøve, så du er tryg ved at sende dine medarbejdere på efteruddannelse. Du får derfor overblik over kurser, der er relevante for din virksomhed og dine medarbejdere, og via fuldmagter tilmelder vi de medarbejdere, der skal på uddannelse på det uddannelsessted, der ligger dem nærmest.

Vi sørger desuden - via fuldmagter - for at søge tilskud for den tid medarbejderne er på kursus (VEU-godtgørelse), og samtidig vejleder vi i forhold til dine muligheder for søgning af tilskud fra kompetencefonde. Derfor går du aldrig glip af de tilskudsmuligheder, der er til din virksomheds efteruddannelse.

Vi tilbyder desuden en huskeservice, som i god tid sender dig en påmindelse, hvis du har en medarbejder, hvis certifikat er ved at udløbe. Det sikrer, at du altid har et overblik over tidspunkter for re-certificeringer, og at du aldrig overser en vigtig deadline.

Og har du brug for yderligere hjælp eller vejledning, kan du gøre brug af vores kursus-hotline, hvor vi sidder klar til at svare på spørgsmål, yde support og vejlede. Den er altid åben for dig.

Du kommer i kontakt med vores kursus-hotline via tlf.: 2222 3444.

Læs mere

Full-service-table-mobile_(1)

Sådan kommer du i gang

Start med at tage kontakt til AMU Danmark og planlæg tidspunkt og sted for det første møde - vi kommer gerne ud til dig.
Herefter igangsættes en simpel proces bestående af 3 trin: 

  1. Den første dialog
    Efter du har taget kontakt til os, præsenterer vi vores koncept. Vi vejleder bl.a. om din virksomheds muligheder for at søge godtgørelse og kompetencefonde, og vi skaber et overblik over kurser, der danner grundlag for et kursusmatch.

  2. Service Team
    Vi sammensætter i fællesskab et service team, som består af medlemmer fra både skoler, AMU Danmark og din virksomhed. I dette team får du tildelt en primær kontaktperson, som bliver din indgang til vores service.Du beslutter selv, hvem og hvor mange medlemmer du ønsker repræsenteret fra din virksomhed i dette team.

  3. Implementering 
    Når der er nedsat et service team, kan det praktiske arbejde gå i gang. Der er bl.a. behov for fuldmagter, før det for AMU Danmark er muligt at søge fx lønrefusion på dine vegne.


Efter trin 3 afsluttes vores samarbejde ikke.
Vores service er vedvarende, og derfor gentager vi de forskellige trin efter behov, så du fremover altid får den vejledning, hjælp og tryghed, du behøver, når du skal efteruddanne dine medarbejdere.

Udover disse trin er du selvfølgelig altid velkommen til at række ud til AMU Danmark ved behov for yderligere hjælp og vejledning.
Du kan med fordel gøre brug af vores kursushotline.

Vi foretrækker et langvarigt samarbejde med gensidig tilfredshed.
Derfor sørger vi også løbende for at evaluere processen.